toggle menu
Играй Награди Продукти Помощ
Участвай

Често задавани въпроси. Форма за допълнителни въпроси.


Какъв е периодът на промоцията?
Периодът на промоцията е от 01.02.2017г – 15.06.2017г г. Важно е да се знае, че системата е отворена за регистрация на кодове от периода от 00:00:00 часа на 01.03.2017г. до 23:59:59 часа на 15.06.2017г. след крайния срок не можете да разменяте кодове за награди. Системата ще позволява замяна на кодове за награди от 01.03.2017г. Закупените продукти с кодове преди тази дата могат да бъдат регистрирани от 01.03.2017г.
Кой може да участва в промоцията „Супер промоция!“ с Tedi?
Промоцията е отворена за всеки навършил 14 години. Ако си под 14 години можеш да участваш, чрез свой родител или настойник. Подробности можеш да намериш в правилата на промоцията.
Кои продукти участват в промоцията?
В промоцията участват всички продукти Tedi, които имат промоционален етикет или стикер с надпис „Супер промоция!“ и имат промоционален стикер с код под етикета, както следва:
  • Тedi нектари – 300 ml (всички вкусове)
  • Tedi нектари – 900 ml (всички вкусове)
  • Tedi Waterrr - напитки– 500 ml (всички вкусове)
  • Tedi Play- напитки – 400 ml (всички вкусове)
Както и продукти с промоционален стикер с код закрит от скреч покритие, както следва:
  • Tedi бисквити – 100/90 г
  • Tedi нектари - кутия със сламка - 200ml – всички вкусове
Какъв е механизмът на промоцията?
Намери стикера с код под етикета или върху кутията на промоционалните продукти Tedi. Регистрирай кода на www.tedi.bg. Събирай кодовете и ги замени за гарантирани награди.
Трябва ли да пазя стикерите с код
Да, необходимо е да се запазят стикерите с кодове от промоционалните продукти до приключване на играта. При съмнение може да поискаме да ни изпратиш брой стикери, които отговарят на кодовете за заявени награди.
Имам проблем с регистрацията, какво да правя?
Провери отново регистрационния си панел. Провери дали не е объркан e-mail адресът ти. Провери дали няма пропуснати полета. И ако все пак имаш проблем с регистрирането: Пиши ми през формата за контакт на сайта, като напишеш и своя e-mail, за да мога ти върна отговор.
Задължително ли е да си направя регистрация на www.tedi.bg?
Да. Регистрирането на моя сайт е задължително, с цел да имаш собствен профил в който да можеш да събираш кодовете си. А след като ги замениш за награди на адреса, който си подал в профила ти ще бъдат изпратени наградите.
Как ще получа избраната от мен гарантирана награда?
Когато избереш наградата, която искаш и имаш съответния необходим брой кодове и ги замениш за нея твоята поръчка автоматично се изпраща към нас. Следва процес на обработване, който отнема няколко дни и след това изпращане. Изпращането се извършва с куриерска компания. Важно е да се знае, че куриерите доставят наградите до адреса, който е подаден, но през работно време. С оглед на това прецени дали не е по-удобно да дадеш служебен адрес или друг, на който има човек през работно време.
Когато избера награда какво става със събраните от мен кодове?
След като си разменил своите кодове за желаната от теб награда, те се отстраняват от твоя профил. Например ако имаш 20 събрани кода и си избрал награда несесер (10 кода), след като замениш наградата в профила ти ще останат 10 кода.
Имам нов адрес или искам да направя промени в адреса си, какво да направя?
Ако искаш да промениш нещо в профила си, влез в него кликни на Твоя профил, след това направи промените в профила и натисни "Запази".
Колко награди мога да получа най-много?
Всеки участник в промоцията може да размени кодове за максимум 1 награда от всеки вид.
Къде се намират кодовете?
Кодовете се намират под етикета на всеки промоционален продукт Tedi или на стикер върху кутиите на малките нектари и големите пликове бисквити. На етикета трябва да е изписано „ Супер промоция!“.
Имам код който не мога да регистрирам, какво да правя?
Провери отново дали не е допусната грешка при изписването на кода. Кодовете съдържат само латински букви. Ако все пак не можеш да го регистрираш можеш да ми пишеш през формата за контакт на www.tedi.bg, като задължително напишеш своя адрес, тел. номер и напишеш кода, който не може да се регистрира.
Необходимо ли е да пиша телефона си при попълване на регистрационната форма?
Да, необходимо е. Ако има проблем с доставката на гарантираната ти награда ще се свържем с теб за уточняване на адреса ти. Уверявам те, че личните ти данни ще бъдат пазени и няма да бъдат използвани, освен с цел уточняване на доставка на спечелени награди.
Какви гарантирани награди мога да получа срещу своите кодове?
  • Куфар
  • Спален комплект
  • Раница
  • Часовник
  • Несесер
Колко награди има в промоцията?
  • Куфар – 200 бр.
  • Спален комплект – 500 бр.
  • Раница – 400 бр.
  • Часовник – 800 бр.
  • Несесер – 300 бр.
Колко кода са необходими за да мога да получа някоя от наградите?
  • Куфар – 50 кода
  • Спален комплект – 35 кода
  • Раница – 20 кода
  • Часовник – 12 кода
  • Несесер – 10 кода
Мога ли да заменя спечелена от мен награда?
Няма възможност да се заменят вече избрани награди, освен ако няма доказан дефект в тях. Ако си избрал наградата, поръчката автоматично се изпраща към нас и започва процес по изпращането ѝ.
Къде мога да разбера дали наградата, която искам е все още налична?
На промоционалната страница в секция „Награди“ и “Началната страница“, ще намериш пълна информация за количеството награди, което е останало в играта от всеки вид. Количествата от всяка награда са до изчерпването им, тоест когато дадена награда свърши, трябва да избереш друга, която е налична.
Важно: Наградите са точен брой и след изчерпване на всички количества, няма да можеш да замениш кодовете си. Затова бъди активен и проверявай често наличността на наградите.
Как мога да се свържа с вас за други въпроси?
Най-лесния начин да се свържеш с представител на фирмата за всякакви въпроси е чрез формата за контакт на сайта. Много е важно да оставиш в горното поле където е обозначено своя e-mail адрес, за да можем да ти върнем отговор.

Ако не сте открили отговора на въпроса или искате да ни пишете за друго свързано с промоцията, моля използвате контактната форма по-долу за връзка с нас. Ние ще разгледаме Вашето запитване и наш служител ще Ви отговори или ще се свърже с Вас. Всички полета със * са задължителни.


Име*
Е-майл*
Телефон за връзка
Пиша Ви отностно*
Съобщение*
Код за сигурност*

Колко кода са необходими за награда

Несесер Tedi - 10 кода
Ръчен часовник Tedi - 12 кода
Ученическа раница Tedi - 20 кода
Спален комплект Tedi - 35 кода
Куфар Tedi - 50 кода


Продукти участващи в промоцията

  • Tedi Play
  • Tedi Waterrr
  • Tedi Classic 300 и 900 ml
  • Tedi Biscuits