01.11.2022
Резултати национална кампания „Бъди герой с TEDI“
Бъди герой с TEDI за цялото училище!
Кампанията на детския бранд TEDI и тази година е насочена към децата и детското образование и стремеж за подобряване на условията, в които учат.
Кампанията беше разделена на 3 етапа.
- В първия етап всички заинтересовани регистрираха своето любимо училище и клас в него.
- Във втория етап всеки, който иска да подкрепи любимото училище и клас можеше да гласува за него по веднъж на ден. И по този начин да издига в класацията към първите места.
- Последния етап беше спечелването и разпределянето на наградите.
А наградите за 3-те най-подкрепяни училища бяха ваучери на обща стойност 4 500лв. само за закупуване на книги за библиотеката на училищата, 15 барбарона, за да е по-удобно и уютно в къта за четене и стикери, за да е по-красиво.
Допълнително за най-подкрепяните класове от спечелилите училища, бяха предвидени стимулиращи награди като мешка пълна с TEDI продукти.
Вярваме, че се доказа, че родителите, учителите и учениците в България са изключително будни и жадни за положителна промяна, тъй като в надпреварата се включиха 29 000 души, които регистрираха 683 училища, което е около 40% от училищата в България от 1-7 клас, над 1600 класа и с общо над 41 000 харесвания за училищата.
Най-будни се оказаха училищата извън София, а трите спечелили училища са:
- ОУ „Ангел Кънчев“ - Русе
- 8 СУ „Арсени Костенцев“ – Благоевград
- СУ „Клиент Охридски“ - Симеоновград
В едно от училищата заснехме TEDI как весело раздава подаръците на спечелилия клас!
За нас беше истинско удоволствие да подпомогнем училищата с книги за училищния книжен фонд и така да може да създадем у децата желание да четат любими книги от съвременни и класически автори!
За нас е огромна радост да видим детските усмивки и подгледи жадни за знание!
Кампанията на детския бранд TEDI и тази година е насочена към децата и детското образование и стремеж за подобряване на условията, в които учат.
Кампанията беше разделена на 3 етапа.
- В първия етап всички заинтересовани регистрираха своето любимо училище и клас в него.
- Във втория етап всеки, който иска да подкрепи любимото училище и клас можеше да гласува за него по веднъж на ден. И по този начин да издига в класацията към първите места.
- Последния етап беше спечелването и разпределянето на наградите.
А наградите за 3-те най-подкрепяни училища бяха ваучери на обща стойност 4 500лв. само за закупуване на книги за библиотеката на училищата, 15 барбарона, за да е по-удобно и уютно в къта за четене и стикери, за да е по-красиво.
Допълнително за най-подкрепяните класове от спечелилите училища, бяха предвидени стимулиращи награди като мешка пълна с TEDI продукти.
Вярваме, че се доказа, че родителите, учителите и учениците в България са изключително будни и жадни за положителна промяна, тъй като в надпреварата се включиха 29 000 души, които регистрираха 683 училища, което е около 40% от училищата в България от 1-7 клас, над 1600 класа и с общо над 41 000 харесвания за училищата.
Най-будни се оказаха училищата извън София, а трите спечелили училища са:
- ОУ „Ангел Кънчев“ - Русе
- 8 СУ „Арсени Костенцев“ – Благоевград
- СУ „Клиент Охридски“ - Симеоновград
В едно от училищата заснехме TEDI как весело раздава подаръците на спечелилия клас!
За нас беше истинско удоволствие да подпомогнем училищата с книги за училищния книжен фонд и така да може да създадем у децата желание да четат любими книги от съвременни и класически автори!
За нас е огромна радост да видим детските усмивки и подгледи жадни за знание!